Skip to main content

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

pre služby ponúkané prostredníctvom webovej stránky www.gymelf.sk

I

Predmet, základné pojmy, kontakt

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa vzťahujú na zmluvy, na základe ktorých prevádzkovateľ poskytuje alebo sa zaviaže poskytnúť klientovi za odplatu službu alebo služby ponúkané prostredníctvom portálu.
  2. Portál znamená webovú stránku www.gymelf.sk.
  3. Prevádzkovateľ znamená prevádzkovateľa portálu, ktorým je spoločnosť Whatever Gym s.r.o. so sídlom Černyševského 48, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka, Slovenská republika, IČO: 55 611 176, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 171166/B, e-mail: info@gymelf.sk, telefónne číslo: +421 908 192 456, orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava.
  4. Klient znamená fyzickú osobu nie mladšiu, ako 16 rokov, ktorá si od prevádzkovateľa zakúpila služby ponúkané prevádzkovateľom prostredníctvom portálu.
  5. Konečný užívateľ služieb znamená fyzickú osobu, ktorá užíva služby.
  6. Služby znamenajú služby, ktorých poskytnutie, sprostredkovanie, dodanie alebo obstaranie prevádzkovateľ za odplatu ponúka prostredníctvom portálu.
  7. Cena znamená odplatu za služby.
  8. Zmluva znamená zmluvu uzavretú medzi prevádzkovateľom a klientom vrátane zmluvy uzavretej prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie, bez súčasnej fyzickej prítomnosti prevádzkovateľa a klienta, s využitím portálu (zmluva uzavretá na diaľku), na základe ktorej sa prevádzkovateľ zaväzuje za odplatu poskytnúť, prípadne dodať, sprostredkovať alebo obstarať klientovi službu vyžiadanú klientom a klient sa zaväzuje zaplatiť za to prevádzkovateľovi dohodnutú odplatu.
  9. Telocvičňa znamená telovýchovno-športové zariadenie prevádzkovateľa s názvom Elf gym, ktoré sa nachádza na adrese Mlynské nivy 19034 / 5A, 821 09 Bratislava – Ružinov.
  10. Občiansky zákonník znamená zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
  11. Zákon o ochrane spotrebiteľa znamená zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  12. Zákon o elektronickom obchode znamená zákon č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov.
  13. Zákon o ochrane osobných údajov znamená zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  14. GDPR znamená Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
  15. Predávajúceho je možné kontaktovať týmito spôsobmi:

–       písomne na adrese: Černyševského 48, 851 01 Bratislava,

–       telefonicky na čísle: +421 908 192 456,

–       e-mailom na adrese: info@gymelf.sk,

–       s využitím kontaktného formulára, ak je taký umiestnený na portáli.

II

Služby

  1. Prevádzkovateľ môže prostredníctvom portálu ponúkať služby za odplatu, ktoré podľa rozhodnutia prevádzkovateľa môžu zahŕňať nasledovné:
    1. jednorazový športový tréning poskytovaný v priestoroch (telocvični) prevádzkovateľa podľa aktuálnej ponuky zverejnenej na portáli,
    2. určitý počet športových tréningov poskytovaných v priestoroch (telocvični) prevádzkovateľa za určité časové obdobie podľa aktuálnej ponuky zverejnenej na portáli,
  • služby športového detského kútika v priestoroch (telocvični) prevádzkovateľa podľa aktuálnej ponuky zverejnenej na portáli,
  1. prenájom priestorov (telocvične) prevádzkovateľa na osobitné účely a organizácia podujatí podľa aktuálnej ponuky zverejnenej na portáli,
  2. dodanie, obstaranie alebo sprostredkovanie doplnkových služieb podľa aktuálnej ponuky zverejnenej na portáli alebo v priestoroch telocvične.
  1. V závislosti od druhu a rozsahu služieb prevádzkovateľ môže služby poskytovať sám alebo zabezpečiť ich poskytnutie prostredníctvom tretích osôb.
  2. Ponuka služieb a jej zmeny sú účinné okamihom ich zverejnenia na portáli. Na zmluvy uzavreté pred zverejnením zmeny ponuky služieb sa táto zmena nevzťahuje.

III

Všeobecné ustanovenia upravujúce užívanie služieb

  1. Pokiaľ prevádzkovateľ s ohľadom na obsah a rozsah služby neurčí inak, služby sú poskytované v prevádzkových priestoroch prevádzkovateľa, t. j. v telovýchovno-športovom zariadení (telocvični) Elf gym, ktoré sa nachádza na adrese Mlynské nivy 19034 / 5A, 821 09 Bratislava – Ružinov.
  2. Klienti a iní návštevníci telocvične vrátane konečných užívateľov služieb, sú povinní pri návšteve telocvične a užívaní služieb v nej poskytovaných dodržiavať prevádzkový poriadok telocvične, ktorý je umiestnený v telocvični.
  3. Pokiaľ v týchto VOP alebo na portáli nie je uvedené inak, konečným užívateľom služieb môže byť klient alebo iná fyzická osoba, ktorú klient pred začatím poskytovania služby určil ako konečného užívateľa príslušnej služby.
  4. V závislosti od druhu a rozsahu služieb môže byť služba limitovaná maximálnym počtom konečných účastníkov / užívateľov (napríklad určitý počet účastníkov na športovom tréningu, detskom kútiku a podobne). Z tohto dôvodu si prevádzkovateľ vyhradzuje právo dočasne pozastaviť ďalší predaj služby po naplnení maximálneho počtu jej účastníkov.
  5. V priestoroch telocvične môže byť nainštalovaný kamerový systém označený zodpovedajúcou výveskou alebo iným oznámením, ktorý má za cieľ zabezpečiť̌ čo najlepšie podmienky fungovania telocvične, bezpečnosť pre jej návštevníkov, ako aj ochranu osobného majetku návštevníkov telocvične a jej prevádzkovateľa, a priestorov telocvične. V prípade jeho používania kamerový systém bude používaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi v oblasti ochrany osobnosti a osobných údajov. Detailnejšie informácie ohľadne používania kamerového systému môžu byť umiestnené v telocvični.

IV

Všeobecné podmienky pre zakúpenie služieb

  1. Služby sú poskytované za odplatu. V závislosti od druhu a rozsahu služieb sa odplata môže určiť ako jednorazová platba za službu poskytnutú jednorazovo (napríklad jednorazový tréning, prenájom), prípadne súhrnná platba za služby poskytované počas určeného časového obdobia (napríklad vopred hradené predplatné / členské) alebo inak v závislosti od druhu a rozsahu služby.
  2. Ceny za jednotlivé služby, prípadne spôsob ich určenia sú zverejnené na portáli.
  3. Platby za služby je možné zrealizovať prostredníctvom portálu alebo inej platformy diaľkovej komunikácie určenej prevádzkovateľom alebo osobne v priestoroch telocvične. Z dôvodu právnej istoty sa pred zrealizovaním platby za služby môže vyžadovať, aby klient potvrdil, že sa oboznámil s týmito VOP a pravidlami spracúvania osobných údajov, ktoré sú uvedené na portáli v časti Ochrana súkromia a osobných údajov.
  4. Na účely komunikácie a vzájomného spojenia klienta s prevádzkovateľom prevádzkovateľ využíva služby tretej osoby – spoločnosti GYMIFY & Co, s. r. o. so sídlom Oščadnica 930, 023 01 Oščadnica, IČO: 53 386 850, zapísanej v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Žilina, oddiel Sro, vložka č. 75814/L, e-mail: support@gymify.io. Uvedená spoločnosť pre prevádzkovateľa poskytuje online platformu na účely predaja služieb klientom, komunikácie prevádzkovateľa s klientmi, zabezpečuje a spravuje databázy, online komunikáciu s klientami a ďalšie funkcie a aktivity súvisiace s prevádzkou portálu, vedením databáz prevádzkovateľa a poskytovania služieb prevádzkovateľa.
  5. Na účely zakúpenia a správy niektorých služieb zo strany klienta a tiež komunikácie klienta s prevádzkovateľom sa môže vyžadovať registrácia klienta v online platforme s názvom GYMIFY, ktorú prevádzkuje spoločnosť GYMIFY & Co, s. r. o. Predmetná platforma je pre klientov dostupná na webovej stránke https://client.gymify.app/sk alebo prostredníctvom portálu, pričom jej používanie je bezodplatné. Pri poskytovaní služieb spoločnosť GYMIFY & Co, s. r. o. uplatňuje svoje vlastné všeobecné obchodné podmienky, ktoré sa môžu vzťahovať na klientov pri používaní vyššie uvedenej online platformy, pričom môže spracúvať ich osobné údaje. Bližšie informácie sú k dispozícii na webovej stránke spoločnosti GYMIFY & Co, s. r. o.
  6. Pokiaľ sa prevádzkovateľ nedohodol s klientom inak alebo pokiaľ na portáli alebo v týchto VOP nie je uvedené inak, cenu za službu je potrebné uhradiť prevádzkovateľovi pred poskytnutím služby, najneskôr v deň poskytnutia služby alebo začatia jej poskytovania. Na tento účel si prevádzkovateľ vyhradzuje právo zaslať alebo inak doručiť klientovi relevantné údaje potrebné na zrealizovanie platby. V prípade platby prostredníctvom bankového prevodu si prevádzkovateľ vyhradzuje právo vyžiadať si od klienta pred poskytnutím služby doklad preukazujúci úhradu príslušnej ceny. Prevádzkovateľ je oprávnený odmietnuť poskytnutie služby, ak klient neuhradil cenu za jej poskytnutie, prípadne ak nepreukázal, že túto cenu zaplatil v súlade s týmito VOP.
  7. V prípade fyzických osôb, ktoré v čase zakúpenia služby nedosiahli vek 16 rokov, sa na zakúpenie služby vyžaduje súhlas zákonného zástupcu.

V

Ceny a platby

  1. Všetky ceny za služby uvedené na portáli sú uvádzané v mene euro vrátane dane z pridanej hodnoty.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť cenu služieb a uskutočňovať reklamné a zľavové akcie, a to v súlade s platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Na zmluvy uzavreté pred zverejnením zmeny ceny sa táto zmena nevzťahuje.
  3. Prevádzkovateľ spolupracuje so spoločnosťou Comgate a.s. so sídlom Aupark, Gočárova třída 1754 / 48b, 500 02 Hradec Králové, Česká republika, IČO: 279 24 505, zapísanou v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Hradci Králové, Česká republika, spisová značka B 3755, tel.: +420 228 224 267, e-mail: podpora@comgate.cz, ktorá pre prevádzkovateľa zabezpečuje a sprostredkuje služby umožňujúce vykonávanie online platieb. Na tento účel spoločnosť Comgate a.s. môže spracúvať osobné údaje návštevníkov portálu, predovšetkým v rozsahu identifikačné, kontaktné a bankové údaje. Bližšie informácie sú k dispozícii na webovej stránke spoločnosti Comgate a.s.
  4. Na účely realizovania online platieb prevádzkovateľ môže prostredníctvom spoločnosti Comgate a.s. umiestniť na portáli osobitné platobné tlačidlá umožňujúce realizovanie platieb kartou a/alebo zabezpečiť funkcionalitu umožňujúcu realizovanie platieb bankovým prevodom (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana).
  5. V prípade použitia platobných tlačidiel umiestnených na portáli a umožňujúcich realizovanie platieb kartou prevádzkovateľ, ako aj klient, respektíve osoba, ktorá zrealizovala platbu s použitím uvedenej platobnej metódy, získajú po schválení platby informáciu o zrealizovaní príslušnej platby.
  6. V prípade realizovania platby bankovým prevodom ide o prevod peňazí medzi dvoma bankami bez použitia platobnej karty.
  7. Bližšie informácie o platobných metódach a platobných tlačidlách, ktoré spoločnosť Comgate a.s. umiestňuje na portáli, sú k dispozícii online na nasledovných odkazoch: PLATBY KARTOU, PLATBY BANKOVÝM PREVODOM.
  8. Spoločnosť Comgate a.s. je možné kontaktovať s použitím nasledovných kontaktných údajov: tel.: +420 228 224 267, e-mail: platby-podpora@comgate.cz.

VI

Podujatia organizované prevádzkovateľom

  1. V závislosti od aktuálnej ponuky služieb prevádzkovateľ môže organizovať podujatia (napríklad tábory, sústredenia, súťaže), pričom v rámci nich môže poskytovať služby súvisiace s činnosťami v rámci voľného času.
  2. V závislosti od druhu a charakteru sa podujatia môžu uskutočniť v priestoroch telocvične alebo mimo nich.
  3. V závislosti od aktuálnej ponuky prevádzkovateľa podujatia a služby poskytované v rámci nich môžu byť jednorazové (napríklad súťaž) alebo môžu trvať určité časové obdobie (napríklad tábor, sústredenie).
  4. Účasť na podujatiach a s tým súvisiace služby prevádzkovateľa poskytované účastníkom podujatia podliehajú odplate zo strany klienta podľa aktuálnej ponuky prevádzkovateľa.
  5. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo jednostranne určiť podmienky pre uskutočnenie a účasť na podujatí, ako aj prípadný rozsah služieb poskytovaných na podujatí, a tieto na konkrétne podujatie aplikovať a určiť na tento účel aj osobitný prevádzkový poriadok podujatia. V takýchto prípadoch sa podujatie a účasť na ňom bude primerane riadiť príslušnými osobitnými pravidlami a prevádzkovým poriadkom.
  6. Bez dotknutia sa iných práv klienta vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, prípadne týchto VOP klient má právo zrušiť (stornovať) svoju účasť na podujatí, a to najneskôr v deň podujatia / jeho začatia. V takomto prípade prevádzkovateľ môže vrátiť klientovi cenu alebo jej časť zaplatenú klientom za účasť na podujatí, a to v závislosti od toho, kedy klient zrušil svoju účasť na podujatí. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo určiť podmienky pre vrátenie ceny a jej výšku.
  7. Pokiaľ prevádzkovateľ v súvislosti s konkrétnym podujatím neurčí inak, platí, že zrušenie účasti na podujatí je potrebné prevádzkovateľovi oznámiť písomne, a to e-mailom zaslaným na adresu: [info@gymelf.sk], pričom ak klient zruší účasť v lehote dlhšej, ako 14 dní pred podujatím, respektíve jeho začatím, prevádzkovateľ klientovi vráti 75 % uhradenej ceny; ak klient zruší účasť v lehote 14 – 7 dní pred podujatím, respektíve jeho začatím, prevádzkovateľ klientovi vráti 50 % uhradenej ceny; ak klient zruší účasť v lehote kratšej, ako 7 pred podujatím, respektíve jeho začatím, prevádzkovateľ nevracia uhradenú cenu. Práva klienta v zmysle článku IX. týchto VOP, osobitne pokiaľ ide o nároky súvisiace s odstúpením od zmlúv uzavretých na diaľku (ak sa uplatňujú v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi), týmto nie sú dotknuté.
  8. Za predpokladu, že klientovi vznikol nárok na vrátenie ceny alebo jej časti, prevádzkovateľ cenu / jej príslušnú časť vráti najneskôr v lehote 14 dní odo dňa doručenia oznámenia klienta o zrušení účasti na podujatí. Príslušná cena bude klientovi vrátená rovnakým spôsobom, aký klient použil pri jej úhrade.

VII

Členstvo a predplatné

  1. Na účely využívania športových tréningov, prípadne iných služieb ponúkaných prostredníctvom portálu počas určitého časového obdobia môže klient vopred uhradiť predplatné vo forme členského poplatku v súlade s aktuálnou ponukou zverejnenou na portáli.
  2. Bez dotknutia sa iných ustanovení týchto VOP si prevádzkovateľ vyhradzuje právo určiť, že niektoré služby môžu byť poskytované iba za predpokladu existencie platného členstva klienta. Na túto skutočnosť prevádzkovateľ upozorní klienta v rámci príslušnej ponuky služby.
  3. Členstvo v rámci prevádzkovateľa, respektíve telocvične vzniká klientovi zaplatením členského poplatku (predplatného).
  4. Členstvo oprávňuje klienta, prípadne aj ďalšie osoby (koneční užívatelia služieb) na účasť na určitom počte športových tréningov, prípadne na užívanie iných služieb prevádzkovateľa v rámci telocvične počas určeného časového obdobia v súlade s aktuálnou ponukou zverejnenou na portáli. Na tento účel si klient môže zvoliť druh členstva podľa aktuálnej ponuky zverejnenej na portáli.
  5. Pokiaľ v týchto VOP alebo na portáli nie je uvedené inak, nevyužívanie služieb obsiahnutých v rámci členstva nemá vplyv na celkovú výšku členského poplatku a nezakladá ani nárok klienta na vrátenie členského poplatku, ani jeho časti. Nevyužité služby sa neprenášajú do ďalšieho obdobia.
  6. Pokiaľ v týchto VOP alebo na portáli nie je uvedené inak, členstvo nie je prenosné, t. j. služby vyplývajúce z členstva smie využívať výhradne osoba, ktorá si členstvo zakúpila (klient), prípadne jeden alebo viacerí koneční užívatelia služieb určení klientom, ak to príslušný druh zakúpeného členstva umožňuje.
  7. Pokiaľ v týchto VOP alebo na portáli nie je uvedené inak, základným časovým obdobím členstva je kalendárny mesiac.
  8. Na účely zakúpenia členstva (predplatného) sa vyžaduje zaplatenie členského poplatku, ktorého výška závisí od druhu členstva zvoleného klientom v súlade s aktuálnou ponukou zverejnenou na portáli. Pokiaľ v týchto VOP alebo na portáli nie je uvedené inak, členský poplatok sa hradí vždy za obdobie jedného kalendárneho miesiaca, pričom je splatný vždy k 1. dňu kalendárneho mesiaca, za ktorý sa príslušné členské platí.
  9. Ak členstvo vznikne počas kalendárneho mesiaca, je klient povinný zaplatiť prevádzkovateľovi pomernú časť členského poplatku za obdobie od vzniku členstva do konca prvého mesiaca, v ktorom členstvo vzniklo.
  10. Členský poplatok môže byť uhradený (i) jednorazovo v hotovosti alebo kartou pri osobnej návšteve telocvične, (ii) jednorazovo prostredníctvom niektorej z možností online platieb ponúkaných v rámci portálu alebo (iii) vo forme opakovaných pravidelných mesačných platieb realizovaných v prospech prevádzkovateľa vždy za obdobie kalendárneho mesiaca, a to až do zrušenia členstva zo strany klienta (automatické predĺženie členstva).
  11. Zrušenie úhrady členského vo forme opakovaných pravidelných mesačných platieb, (automatické predĺženie členstva) je možné v rámci klientskej zóny klienta v rozhraní Gymify.
  12. Členstvo môže byť spojené v určitými benefitmi v závislosti od druhu zvoleného a predplateného členstva (napríklad zľavy na ďalšie služby ponúkané prevádzkovateľom alebo tretími osobami, zľavy pri registrácií ďalších členov a podobne). Konkrétne benefity sú uvedené v rámci aktuálnej ponuky zverejnenej na portáli.

VIII

Spracúvanie osobných údajov

  1. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje klienta, prípadne aj osobné údaje konečných užívateľov služieb v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov a GDPR na účely uzavretia a riadneho plnenia zmluvy a záväzkov z nej vyplývajúcich a/alebo s ňou súvisiacich a tiež vyplývajúcich pre prevádzkovateľa zo všeobecne záväzných právnych predpisov, ktorými je viazaný.
  2. Prevádzkovateľ môže ďalej sprístupniť osobné údaje klientov, prípadne konečných užívateľov služieb tretím osobám, ktorých služby využíva a ktoré tieto údaje môžu spracúvať.
  3. Detailnejšie podmienky spracúvania osobných údajov sú uvedené v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajovumiestnenej na portáli.

IX

Odstúpenie od zmluvy zo strany klienta, ktorý je spotrebiteľom

  1. Ak si klient zakúpil službu prostredníctvom portálu alebo inej platformy diaľkovej komunikácie určenej prevádzkovateľom na tento účel (ďalej aj „zmluva uzavretá na diaľku“), prípadne mimo prevádzkových priestorov prevádzkovateľa, má v súlade s platnými právnymi predpismi právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy (t. j. zakúpenia služby).
  2. Predchádzajúci odsek neplatí, ak:
    1. predmetom zmluvy je poskytnutie služieb, pričom došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom klienta a klient vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby (ak je podľa zmluvy povinný zaplatiť cenu),
    2. predmetom zmluvy je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má prevádzkovateľ poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote.
  3. Formulár odstúpenia od zmluvy tvorí prílohu týchto VOP.
  4. Klient môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov prevádzkovateľa v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva klienta na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie klienta, ktoré vyjadruje jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Klient na tento účel môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý tvorí prílohu týchto VOP.
  5. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak klient najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy prevádzkovateľovi.
  6. Prevádzkovateľ bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytne klientovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak klient odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní prevádzkovateľa.
  7. Klient je povinný uhradiť prevádzkovateľovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak klient podľa § 19 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa v platnom znení odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov prevádzkovateľa.
  8. Ak klient odstúpi od zmluvy, prevádzkovateľ mu najneskôr v lehote 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení vráti všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Prevádzkovateľ vráti klientovi predmetné platby rovnakým spôsobom, aký použil klient pri ich úhrade.

X

Zodpovednosť

  1. Ak nastanú okolnosti, ktorých vznik, priebeh a následok nie je závislý na činnosti a postupe prevádzkovateľa, prípadne ak nastane zvláštna právna skutočnosť spočívajúca v mimoriadnej, nepredvídateľnej, neodvrátiteľnej a nezavinenej udalosti, ktorú prevádzkovateľ nemá možnosť akýmkoľvek spôsobom ovplyvniť (vis major), prípadne ak takéto okolnosti nastanú na strane klienta, pričom ich dôsledkom klient úplne alebo sčasti nevyužije zakúpené služby, nevzniká klientovi nárok na úhradu alebo zľavu z ceny týchto služieb ani nárok na kompenzáciu v akomkoľvek rozsahu. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za krátkodobo zníženú kvalitu služieb, omeškanie s poskytnutím služieb, výpadky a tiež škody spôsobené vyššou mocou (vis major). Vyššou mocou (vis major) sa rozumejú najmä prírodné katastrofy, živelné pohromy, štrajky, dopravné nehody, epidémie, pandémie, núdzový stav, výnimočný stav, ktorého vyhlásenie má priamy vplyv na činnosť spoločnosti prevádzkovateľa, nariadenia, opatrenia a rozhodnutia štátnych a iných orgánov verejnej moci, vojnový konflikt, nepredvídateľné poruchy na prevádzkach prevádzkovateľa, výpadky elektriny a podobne.
  2. Klient má právo podať prevádzkovateľovi žiadosť o nápravu, ak medzi ním a prevádzkovateľom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa klient domnieva, že prevádzkovateľ porušil iné práva klienta. Žiadosť o nápravu podľa prvej vety je možné odoslať e-mailom na adresu prevádzkovateľa info@gymelf.sk alebo písomne na adresu prevádzkovateľa Černyševského 48, 851 01 Bratislava. Ak prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo ak na ňu neodpovie do tridsiatich (30) dní odo dňa jej odoslania zo strany klienta, má klient právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov v súlade so zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ARD“). Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu je možné podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o ADR. Na podanie návrhu môže klient súčasne využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, respektíve iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1).

XI

Záverečné ustanovenia

  1. Tieto VOP ako aj všetky ich zmeny nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na portáli.
  2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo podľa vlastného uváženia vykonávať zmeny týchto VOP, najmä ak je to potrebné na zosúladenie so zmenami legislatívy alebo dôvodu technických zmien.
  3. Ak bude niektoré ustanovenie týchto VOP z akéhokoľvek dôvodu rozhodnutím súdu alebo iného príslušného štátneho orgánu Slovenskej republiky považované za neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné alebo sa takým stane, nebude to mať za následok neplatnosť, neúčinnosť alebo nevykonateľnosť ostatných ustanovení týchto VOP. V takom prípade sa bude postupovať podľa iného ustanovenia týchto VOP, ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky ako aj inštitútov, ktoré sú upravené slovenským právnym poriadkom, pričom sa použijú také ich ustanovenia, aby bol zachovaný účel ustanovenia VOP, ktoré je považované za neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, alebo sa takým stalo.
  4. Právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a klientom sa riadia týmito VOP a príslušnými ustanoveniami právnych predpisov Slovenskej republiky, predovšetkým Občianskym zákonníkom, Zákonom o ochrane spotrebiteľa.
  5. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, e-mail: ba@soi.sk, tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04; fax č. 02/58 27 21 70.
  6. Obsah portálu vrátane fotografií, videí a textov je chránený autorským právom, prípadne inými právami duševného vlastníctva. Používanie obrázkov, filmov a textov je povolené len pre súkromné použitie a akékoľvek ďalšie použitie bez výslovného písomného súhlasu prevádzkovateľa nie je povolené.

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA

(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka)

Spoločnosti Whatever Gym s.r.o. so sídlom Černyševského 48, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka, e-mail: info@gymelf.sk, týmto oznamujem/oznamujeme* , že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí nasledovnej služby:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

– Dátum objednania/dátum prijatia* …………………………………………………………………………………………………

– Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ……………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

– Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

– Dátum ………………………….

* Nehodiace sa prečiarknite.