Skip to main content

PREVÁDZKOVÝ PORIADOK

Letný denný tábor ELFík

Článok I
IDENTIFIKAČNÉ ÚDAJE PREVÁDZKOVATEĽA

Zariadenie: Elf gym, Mlynské nivy 19034 / 5A, 821 09 Bratislava – Ružinov
Prevádzkovateľ: Whatever Gym s.r.o., spoločnosť zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 171166/B
IČO: 55 611 176
DIČ: 2122037170
Sídlo: Černyševského 48, 851 01 Bratislava – Petržalka

Článok II
CHARAKTERISTIKA

  1. Prevádzkovateľ je v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi oprávnený v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti prevádzkovať živnosť v zmysle § 2 zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov a poskytovať služby spočívajúce v mimoškolskej vzdelávacej činnosti.
  2. Prevádzkovateľ organizuje dennú letnú sériu táborov ELFík, v rámci ktorej za odplatu poskytuje služby súvisiace s činnosťami v rámci voľného času určené pre deti a slúžiace na ich aktívny oddych a zmysluplné trávenie voľného času (ďalej len „Podujatie“).
  3. Predpokladom účasti na Podujatí je prihlásenie účastníka na Podujatie a zaplatenie odplaty (ceny) za účasť na ňom. Prihláška na Podujatie je zverejnená v rámci ponuky služieb prevádzkovateľa na webovej stránke gymelf.sk.
  4. Rozsah služieb poskytovaných v rámci Podujatia, program Podujatia, miesto a čas jeho konania, cena za účasť na Podujatí a vymedzenie okruhu jeho účastníkov je detailnejšie špecifikovaná v rámci ponuky služieb prevádzkovateľa zverejnených na webovej stránke gymelf.sk.
  5. Na účely tohto prevádzkového poriadku majú nižšie uvedené pojmy nasledovný význam:
  • prevádzkovateľom je spoločnosť Whatever Gym s.r.o., spoločnosť zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 171166/B;
  • účastníkom je osoba (dieťa), ktorá sa zúčastní na Podujatí ako aktívny účastník;
  • klientom je osoba, ktorá zaplatila prevádzkovateľovi odplatu (cenu) za účasť účastníka na Podujatí.

Článok III
PRÁVA A POVINNOSTI PREVÁDZKOVATEĽA

  1. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo jednostranne zmeniť alebo upraviť program a/alebo miesto Podujatia, ak si to vyžadujú objektívne okolnosti, predovšetkým (nie však výlučne) bezpečnosť a zdravie účastníkov Podujatia alebo z iných dôvodov na strane prevádzkovateľa. Ak z týchto dôvodov na strane klienta nastane právo na akékoľvek peňažné alebo iné plnenie zo strany prevádzkovateľa v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, prevádzkovateľ takéto plnenie poskytne v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Na tento účel platí, pokiaľ všeobecne záväzné právne predpisy neustanovujú inak, že prevádzkovateľ je oprávnený vykonať operatívne zmeny programu Podujatia a poskytovaných služieb, ak z objektívnych dôvodov, zásahov vyššej moci, rozhodnutia štátnych a iných príslušných orgánov alebo mimoriadnych okolností, ktoré prevádzkovateľ nemá možnosť ovplyvniť a predvídať, nie je možné zabezpečiť / realizovať pôvodný program Podujatia. V takomto prípade prevádzkovateľ zabezpečí náhradný program a služby v rozsahu a kvalite čo najviac porovnateľnom a zodpovedajúcom charakteru pôvodného programu a služieb Podujatia, pričom v tejto súvislosti neposkytuje klientom žiadne ďalšie náhrady ani iné plnenia. Ak prevádzkovateľ nezabezpečí náhradný program a služby, vráti klientom zaplatenú cenu za príslušné neposkytnuté, respektíve náhradným plnením nekompenzované služby/program, prípadne poskytne zľavu zo zaplatenej ceny.
  2. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za následky zmeny/zrušenia Podujatia alebo neposkytnutia služieb v rámci neho z dôvodov udalosti vyššej moci. Na tento účel sa udalosťou vyššej moci, pokiaľ všeobecne záväzné právne predpisy neustanovujú inak, rozumejú akékoľvek okolnosti alebo prekážky, ktoré sú mimo kontroly prevádzkovateľa, ak nemožno rozumne predpokladať, že by prevádzkovateľ predpokladal vznik takejto prekážky alebo odvrátil alebo prekonal jej následky vrátane, nie však výlučne, pracovných sporov, štrajkov, výluk, občianskych nepokojov, vojen alebo vojnových operácií, prírodných katastrof, epidémií alebo pandémií ochorení a opatrení prijatých vládanými alebo inými orgánmi verejnej moci Slovenskej republiky v súvislosti s prevenciou ich šírenia alebo ochranou verejného zdravia alebo prevenciou škôd alebo ich odstránením, ako aj akýchkoľvek iných záväzných vládnych alebo iných opatrení, nariadení alebo príkazov, na ktorých splnenie je prevádzkovateľ povinný.
  3. Prevádzkovateľ má právo zrušiť turnus Podujatia v nasledovných prípadoch:
    1. nedostatočná obsadenosť turnusu,
    2. okolnosti vyššej moci,
  • bezprostredné epidemiologické a zdravotné riziká (napríklad bezprostredná hrozba živelných pohrôm výskyt nebezpečných nákaz).
  1. Prevádzkovateľ nezodpovedá za veci vnesené a prípadne odložené do priestorov, respektíve na miesto, kde sa uskutočňuje Podujatie.
  2. Prevádzkovateľ uchováva nájdené veci maximálne po dobu 14 kalendárnych dní.

Článok IV
PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA

  1. Za účelom účasti na Podujatí je účastník povinný byť prítomný na mieste určenom v programe Podujatia a v čase v ňom určenom pre začiatok programu Podujatia. Ak sa účastník na takéto miesto nedostaví ani do 20 minút po uplynutí času určeného pre začiatok programu Podujatia, má sa za to, že účastník, respektíve klient zrušil účasť účastníka na Podujatí.
  2. Po skončení programu Podujatia je účastník povinný opustiť miesto Podujatia. Na tento účel je klient povinný zabezpečiť, aby účastník toto miesto opustil, respektíve je povinný si účastníka vyzdvihnúť, a to v čase a na mieste určenom v programe Podujatia. V prípade omeškania má prevádzkovateľ právo účtovať si od klienta sumu vo výške 10 € za každú začatú hodinu omeškania.
  3. Klient je povinný najneskôr v deň nástupu účastníka na Podujatie doručiť prevádzkovateľovi nasledovné dokumenty:
  • kópiu preukazu poistenca účastníka,
  • písomné vyhlásenie zákonného zástupcu o spôsobilosti účastníka na účasť na Podujatí, nie staršie ako jeden deň pred nástupom na Podujatie (vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu tohto prevádzkového poriadku).
  1. Bez dotknutia sa vyššie uvedených povinností je klient osobitne povinný písomne informovať prevádzkovateľa o nasledovných skutočnostiach, a to najneskôr ku dňu nástupu účastníka na Podujatie, prípadne bez zbytočného odkladu po tom, ako sa o týchto skutočnostiach dozvie:
  • alergie, ktorými účastník trpí,
  • ochoreniach, ktorými účastník trpí,
  • iné zdravotné respektíve sociálne ťažkosti/skutočnosti, ktoré by mohli u účastníka nastať počas Podujatia alebo ktoré by mohli účasť účastníka na Podujatí obmedziť.
  1. V prípadoch podľa predchádzajúceho odseku je klient zároveň povinný poskytnúť/odovzdať prevádzkovateľovi príslušné lieky, zdravotnícke pomôcky alebo iné predmety vzťahujúce sa k oznámenej skutočnosti, ak sa takéto vyžadujú s ohľadom na stav účastníka, pričom je povinný poučiť prevádzkovateľa o ich používaní, užívaní, respektíve dávkovaní.
  2. Ak klient poruší niektorú z povinností podľa odsekov 3 – 5 vyššie, prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odoprieť alebo ukončiť účasť účastníka na Podujatí bez nároku klienta na vrátenie ceny za účasť na ňom.
  3. Klient je ďalej povinný zabezpečiť, aby účastník bol pred nástupom na Podujatie informovaný o nasledovných skutočnostiach:
  • o tom, že si má dávať pozor na svoje zdravie a zdravie ostatných účastníkov a neohrozovať ho,
  • o tom, že má dodržiavať pokyny vedúceho a inštruktorov Podujatia,
  • o tom, že je povinný okamžite informovať svojho inštruktora o akýchkoľvek zdravotných ťažkostiach, ktorými aktuálne trpí (napríklad nevoľnosť, bolesť hlavy, brucha a podobne),
  • o tom, že je povinný hlásiť inštruktorovi akékoľvek vzdialenie sa od skupiny účastníkov (napríklad v prípade potreby použitia WC, pitia, a podobne).
  1. Bez dotknutia sa iných práv klienta vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, Všeobecných obchodných podmienok prevádzkovateľa, prípadne toto prevádzkového poriadku, klient má právo zrušiť (stornovať) účasť účastníka na Podujatí. V takomto prípade prevádzkovateľ môže vrátiť klientovi cenu alebo jej časť zaplatenú klientom za účasť na Podujatí, a to v závislosti od toho, kedy klient zrušil účasť na Podujatí.
  2. Zrušenie účasti na Podujatí je potrebné prevádzkovateľovi oznámiť písomne, a to e-mailom zaslaným na adresu: info@gymelf.sk , pričom ak klient zruší účasť v lehote dlhšej, ako 14 dní pred Podujatím, respektíve jeho začatím, prevádzkovateľ klientovi vráti 75 % uhradenej ceny; ak klient zruší účasť v lehote 14 – 7 dní pred Podujatím, respektíve jeho začatím, prevádzkovateľ klientovi vráti 50 % uhradenej ceny; ak klient zruší účasť v lehote kratšej, ako 7 pred Podujatím, respektíve jeho začatím, prevádzkovateľ nevracia uhradenú cenu.
  3. Za predpokladu, že klientovi vznikol nárok na vrátenie ceny alebo jej časti, prevádzkovateľ cenu / jej príslušnú časť vráti najneskôr v lehote 14 dní odo dňa doručenia oznámenia klienta o zrušení účasti na Podujatí. Príslušná cena bude klientovi vrátená rovnakým spôsobom, aký klient použil pri jej úhrade.

Článok V
VŠEOBECNÉ PODMIENKY PRE ÚČASŤ NA PODUJATÍ

  1. Bez dotknutia sa iných ustanovení tohto prevádzkového poriadku a osobitných požiadaviek, ktoré môžu byť zverejnené na webovej stránke prevádzkovateľa, Podujatia sa môže zúčastniť iba účastník, ktorý spĺňa všetky nasledovné predpoklady:
  • má základné sociálne návyky s prihliadnutím na jeho vek,
  • je objektívne schopný zaradiť sa do kolektívu,
  • nevyžaduje si poobedný spánok,
  • je objektívne schopný prijať autoritu a rešpektovať pokyny inštruktorov s prihliadnutím na jeho vek,
  • je schopný stráviť dobu, po ktorú trvá Podujatie, bez prítomnosti svojho rodiča,
  • jeho zdravotný stav nevylučuje jeho účasť na Podujatí s ohľadom na program Podujatia, vrátane možnosti bezpečnej prevádzky športovej alebo fyzicky namáhavej činnosti, a neohrozuje zdravie a/alebo bezpečnosť iných osôb.
  1. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odoprieť alebo ukončiť účasť účastníka na Podujatí, ak účastník nespĺňa predpoklady podľa predchádzajúceho odseku alebo ak prevádzkovateľ má dôvodné pochybnosti o tom či účastník tieto predpoklady spĺňa.
  2. V rámci programu Podujatia sú účastníci oboznámení s poriadkom Podujatia a pokynmi týkajúcimi sa bezpečnosti a zdravia, pričom sú povinní tieto dodržiavať počas celého trvania Podujatia. Za predpokladu, že sa Podujatie alebo jeho časť uskutočňuje v priestoroch zariadenia telocvične prevádzkovateľa (t. j. v priestoroch telocvične Elf gym, Mlynské nivy 19034 / 5A, 821 09 Bratislava – Ružinov), účastníci sú povinní primerane dodržiavať aj prevádzkový poriadok vyššie uvedenej telocvične, ktorý je k dispozícii v priestoroch telocvične a na webovej stránke prevádzkovateľa gymelf.sk. V prípade opakovaného porušenia vyššie uvedených pravidiel zo strany účastníka si prevádzkovateľ vyhradzuje právo odoprieť alebo ukončiť účasť účastníka na Podujatí bez nároku klienta na vrátenie ceny za účasť na ňom.
  3. Na Podujatie, respektíve do priestorov alebo na miesto, na ktorom sa koná, je prísne zakázané vnášať akékoľvek predmety, ktoré môžu ohroziť bezpečnosť a zdravie osôb vrátane ostrých, horľavých alebo inak nebezpečných predmetov, alkoholu a omamných látok.

Článok VI
OSOBITNÉ USTANOVENIA

  1. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje klientov a účastníkov Podujatia v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. V kontexte Podujatia a účasti na ňom prevádzkovateľ spracúva osobné údaje za účelom splnenia svojho záväzku poskytnúť zakúpenú službu klientovi, respektíve účastníkovi, pričom právnym základom spracúvania osobných údajov je v takom prípade
    spracúvanie osobných údajov nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je klient. V tomto ohľade sa na spracúvanie osobných údajov na vyššie uvedený účel primerane uplatňujú pravidlá prevádzkovateľa uvedené v dokumente Ochrana súkromia a osobných údajov, ktorý je zverejnený na webovej stránke prevádzkovateľa gymelf.sk.
  2. Otázky, ktoré nie sú výslovne upravené v tomto prevádzkovom poriadku, sa primerane riadia Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzkovateľa, ktoré sú zverejnené na webovej stránke prevádzkovateľa gymelf.sk a všeobecne záväznými právnymi predpismi.

Článok VII
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Tento prevádzkový poriadok je pravidelne revidovaný a aktualizovaný. Platný a účinný prevádzkový poriadok je zverejnený na webovej stránke prevádzkovateľa gymelf.sk.
  2. Tento prevádzkový poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom jeho zverejnenia na webovej stránke prevádzkovateľa gymelf.sk.
  3. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo doplniť, upraviť alebo zmeniť tento prevádzkový poriadok, ak si to vyžiadajú prevádzkové podmienky, všeobecne záväzné právne predpisy alebo iné dôvody na jeho strane.

V Bratislave, dňa ………………

VZOR

ČESTNÉ VYHLÁSENIE ZÁKONNÉHO ZÁSTUPCU ÚČASTNÍKA PODUJATIA

Dolu podpísaný/á:

Meno a priezvisko: …………………………………………………………………………………………………………………………….,

zákonný zástupca nasledovného účastníka letného denného tábora ELFík: 

 

Meno a priezvisko účastníka: ………………………………………………………………………………………………………………,

Dátum narodenia účastníka: ……………………………………………………………………………………………………………….,

Zameranie a turnus letného denného tábora: ………………………………………………………………………………………..

týmto čestne vyhlasuje, že vyššie uvedený účastník:

  • má základné sociálne návyky s prihliadnutím na jeho vek,
  • je objektívne schopný zaradiť sa do kolektívu,
  • si nevyžaduje poobedný spánok,
  • je objektívne schopný prijať autoritu a rešpektovať pokyny s prihliadnutím na jeho vek,
  • je schopný stráviť dobu, po ktorú trvá vyššie uvedený letný denný tábor, bez prítomnosti svojho rodiča/zákonného zástupcu,
  • jeho zdravotný stav nevylučuje jeho účasť na vyššie uvedenom letnom dennom tábore s ohľadom na program letného denného tábora, vrátane možnosti bezpečnej prevádzky športovej alebo fyzicky namáhavej činnosti, a neohrozuje zdravie a/alebo bezpečnosť iných osôb. 

 

 

V Bratislave, dňa ……………………………………………….

 

Meno a priezvisko:………………………………………………………………………………..